søndag 1. februar 2009

Utfording


Gå til mappe 6 og finn bilde nr.6 og publiser det ...
Slik begynner det hos Rigmor

Ja så var det oppaven da, i mappe nummer 6, fant jeg dette bildet på plass nummer 6.
Dette er et kort jeg lagt i fjor, etter å ha tigget til meg stempletrykk, på den "kule dama."
Det ble flere kort i forskjellige farger, og utforminger av samme stempelmotiv, men dette her var altså det som lå på plass nummer 6.

Så kommer den virkelige utfordringen da, å finne 6 andre å utfordre.
Denne gangen har jeg valgt:
Hobbyvenn, Konstant Strikkekløe, Trulte,
Wenche, Synnøve, og Renate

3 kommentarer:

Wenche/chawo sa...

Utfordringen mottatt.Følger den opp i kveld.Ha en flott søndag.

hobbyvenn sa...

Takk for utfordringen. Eh, litt treg jeg... mappe nr6??? Hvor finner jeg den? På bloggen min eller? Fortsatt god søndag.

Renate sa...

Takk for hilsen og utfordring :)
Nå har jeg endelig tatt den, og lagt ut bilde i bloggen min.
Håper du har en fin dag :)