mandag 2. februar 2009

Fargen hvit



I fargealongen inne på Projo er januarfargen hvit. Jeg har valgt å strikke en hals denne gangen. Oppskriften er fra familen nummer 1/2005, så den har ligget her en stund. Halsen skulle strikkes i Silja men jeg hadde noe babyull liggende, som jeg brukte i stedet. Halsen skapte litt problemer for meg underveis, da jeg klarte å strikke feil, så jeg måtte rekke opp noen omganger, før jeg omsider fant feilen. Tellemønster og se på tv er ikke bestandig like lurt.

11 kommentarer:

Arielle sa...

Så utrolig nydelig hals du har strikket.
Likte mønsteret.
Ha en fin uke.

LivM sa...

Den var da utrolig delikat og flott!

Raglan Felling sa...

Den var flott!

Elins Strikkeri sa...

Å den halsen var nydelig, elles mykje fint her hos deg:)

Wenche sa...

Herlig hals,du har strikket.Og tellemønster og tv titting ,kan by på noen små problemer ja.

Bitt@mi sa...

Den var nydelig ja:-) Hadde håpet at mønsteret lå ute fritt på nettet, men der ble jeg skuffet..
Ja, ja... slik er livet:-)
Ha en fin dag videre!

Hannesol sa...

Nydelig hals! Ser veldig lett og delikat ut :)

Jenn sa...

Den ble virkelig nydelig..skikkelig delikat og fin.
Klem Jenn.

Elin sa...

Nydelig hals :D

sissels sa...

Nydelig hals - tror jeg må se om jeg finner mønsteret.

Farmor sa...

Så lekker hals!
Ellers var det utrolig mange flotte sokker hos deg!