søndag 17. juli 2011

Samstrikksokker nummer 2 * Mysterisokker

Da kan jeg endelig si at jeg er ferdig med samstrikksokkene,
som er nummer 2 i rekken av flere.
Samstrikk er jeg med på inne på PROJO.
Denne gangen var det et spennende mønster,
hvor man også skulle strikke inn perler underveis.
Sokkene heter Articoke, og oppskriften er laget av Janet Laidman.
Jeg valgte å strikke mine sokker i Admiral. Dette garnet har jeg kjøpt HER.
Jeg måtte justere litt på slutte av sokkene,
da de i utgangspunktet ble litt for lange for foten min.

5 kommentarer:

LivM sa...

Supre sokker i en herlig farge!

MayM sa...

FLott sokker Maibritt. Hrlig farge på garnet også. Sokkene ble altfor store til meg også :::

KRØLLEMIKKEL sa...

Flotte sokker.

Janes hobbykrok sa...

Flotte sokker. Samstrikksokker hørtes morsomt ut.Jeg får visst aldri med meg slike utfordringer. Spennende med neste prosjekt.

Anna sa...

fina sockar :)