søndag 23. september 2007

Jeg har blitt Tagget

HildeA
har tagget meg.Dette er hva som skal gjøres:
1. Link til den som har tagget deg
2. Fortell 7 sannheter om deg, litt forskjellig og litt rart!
3. Tagg 7 folk i slutten av blogginnlegget
4. Legg en melding i bloggen deres og gi dem beskjed om at de har blitt tagget
Her er 7 ting om meg:

1. Jeg hater urettferdighet.
2. Jeg har garnnarkomani.
3. Jeg er rask til å slenge meg på bølgen av nye hobbier.
4. Jeg liker å være lederen i flokken.
5. Jeg er en livsnyter. Liker god mat og vin.
6. Mitt andre hjem er i Spania.
7. Jeg lever av bilssport.

Jeg har tagget:
Hege
Åse
Elisabeth
Julia
Reidun
Cormz
Virrus


1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Maibritt! Takk for "Tagginga" holdt jeg på å si, he he. Nå har jeg skrevet litt.
Jeg ble flau av bildet jeg hadde tatt av det fine vinforklet jeg fikk av deg, jeg skjønte vist ikke helt poenget jeg (ler), men nå er forklet snudd og jeg ser jo godt forskjellen da.
Ja, du kan tro jeg ble glad for alt sammen. Du er en engel du!